Daune-online

Formular de cerere Smart

Completati o cerere de despagubire online

"*" campuri obligatorii

DD slash MM slash YYYY
Ora producerii evenimentului asigurat*
:
Informare privind protectia datelor cu caracter personal*
Având în vedere că, urmare a faptului că veți completa datele cu caracter personal ale dvs. sau ale altor persoane, Cyber Level Ins Ltd Sofia Sucursala Bucuresti va prelucra datele în scopul furnizării de servicii de asigurare sau în alte scopuri agreate, după caz, vă rugăm să citiți Politica de Confidentialitate.
Acord de marketing
Sunt în mod expres de acord ca Cyber Level Ins Ltd Sofia, Sucursala Bucuresti , în calitate de broker de asigurări, să prelucreze datele mele cu caracter personal în scop de marketing direct și sunt în mod expres de acord să mi se comunice și să primesc de la Cyber Level Ins Ltd Sofia, Sucursala Bucuresti informări despre serviciile și produsele sale, inclusiv pentru îmbunătățirea acestora, beneficii pe care să le accesez, oferte promoționale sau oportunități de asigurare.

Pentru confortul dumneavoastră, am simplificat la minimum procesul de depunere a unei cereri de despăgubire. Iată ce vă recomandăm să faceți în cazul producerii unui incident:

Pasul 1: Vă rugăm să contactați Centrul de intervenție de urgenta în caz de incident la numărul 00 800 10 200 000 (apel gratuit 24/7). Înainte de asta, dacă ați fost victima unui furt, trebuie să raportați evenimentul respectiv la poliție și să ne furnizați numărul de referință pe care l-ati primit de la poliție.
Pasul 2: Pregătiți toate facturile, chitanțele, rapoartele și orice alte documente originale care ar putea fi necesare pentru a vă susține cererea. Trebuie să păstrați copii ale tuturor documentelor pe care ni le trimiteți.
Pasul 3: Explicați în detaliu consultanților noștri descrierea evenimentului produs. De aici, ne ocupăm noi!

Asigurați-vă că nu uitați să:

  • Verificați dacă evenimentul de asigurare corespunde conditiilor de asigurare;
  • Verificați dacă evenimentul de asigurare nu face parte din clauzele excluse;
  • Verificați dacă prima de asigurare a fost plătită regulat, inclusiv până la data producerii evenimentului.

Scroll to Top