Asigurare Accidente Angajati

Asigurarea pentru accidente
pentru angajati

CARACTERISTICI

Asigurarea pentru accidente pentru angajați este crucială pentru protecția lor, atât în timpul activității profesionale, cât și în afara acesteia. Cyber Level Ins oferă soluții adaptate în acest domeniu, asigurând beneficii semnificative pentru angajați și angajatori.

AVANTAJE

DESPAGUBIRE
FIXA

Asigurarea oferă un plan de despăgubire fixă, cu plata directă către asigurați, asigurându-le acestora o siguranță financiară în caz de accidente sau boli profesionale.

ACOPERIRE
24/7

Unul dintre cele mai importante avantaje constă în acoperirea 24/7, protejând angajații în orice moment, inclusiv în afara orelor de program și în deplasările de serviciu sau personale.

CLINICI
AUTORIZATE

Angajații beneficiază de servicii de diagnosticare, tratament și îngrijire la orice clinică autorizată din România, asigurându-le accesul la îngrijiri medicale de calitate.

ACOPERIRE
EXTINSA

Polița acoperă o gamă variată de cheltuieli legate de vatamare, inclusiv cheltuieli cu medicamente, intervenții chirurgicale, fracturi, arsuri, bolile profesionale și multe altele.

RISCURI ACOPERITE

VATAMARE
CORPORALA
CHELTUIELI
MEDICALE
BOLI
PROFESIONALE
INCAPACITATEA TEMPORARA DE MUNCA
INTERVENTII
CHIRURGICALE
FRACTURI
ARSURI
CONSECINTE ESTETICE SI FUNCTIONALE

MOD DE FUNCTIONARE

Asigurarea asigură plata directă către asigurați pe baza dovezilor de accidentare la locul de muncă sau în afara acestuia. Angajatorul poate decide când să activeze asigurarea pentru angajat. Pentru a primi despăgubirea, este necesar să se prezinte documente medicale și facturi, iar rambursarea costurilor se va efectua în maxim 30 de zile de la încheierea tratamentului.
Scroll to Top