Asigurare de Garantii

Asigurare de GARANTII

Asigurarea de garanții reprezintă o plasă de siguranță între promisiunile făcute și certitudinea îndeplinirii acestora.

Asigurările de garanții sunt o opțiune financiară pentru companiile interesate să participe în achiziții publice sau să ofere garanții contractuale, fără să fie necesară blocarea fondurilor pe durata licitațiilor sau a contractelor, ceea ce le face mai avantajoase decât scrisorile de garanție bancară.

CARACTERISTICI

Această categorie de asigurări este destinată persoanelor juridice care doresc să participe la licitații pentru obținerea contractelor de achiziție publică sau care au câștigat deja astfel de contracte. De asemenea, poate acoperi contracte încheiate între două societăți private în diverse condiții, inclusiv contracte de subantrepriză sau de prestare de servicii.
TIPURI DE
ASIGURARI DE GARANTII
  • Garanţia de participare la licitaţie (bid bond)
  • Garanţia de bună execuţie (performance bond)
  • Garanţia de mentenanţă (maintenance bond)
  • Garanţia privind sumele reţinute (retention bonds)
  • Garanţia de returnare a avansului (advance payment bonds)
  • Garanţia de bună plată (payment bond)
AVANTAJELE UNEI
ASIGURARI DE GARANTII
    • Evaluarea limitelor ține cont de factori precum experiența în proiecte similare și numărul angajaților.
    • Nu implică blocarea fondurilor sau a limitelor de credit, facilitând utilizarea acestora în dezvoltarea proiectelor.
    • Emiterea acestor polițe nu afectează situația financiară înregistrată în CRB.
    • Asistență în rezolvarea despăgubirilor cu achizitorul pe cale amiabilă.
    • Acceptare de către toți beneficiarii conform legislației în vigoare.

DOCUMENTE NECESARE ÎNCHEIERII UNEI ASIGURĂRI DE GARANŢIE:

  1.  Documentele financiare ale companiei, inclusiv ultima balanță și bilanțurile pe ultimii trei ani.
  2. Informații despre companie, precum activitatea, experiența, structura de personal, management, active și contracte finalizate sau în derulare relevante pentru domeniu.
  3. Numărul anunțului de participare la licitaţie/cererea de ofertă sau copia fișei de date (în cazul garanţiilor de participare la licitaţie).
  4. Contractul încheiat cu beneficiarul/achizitorul (pentru garanţiile de bună execuţie, mentenanţă, sume reţinute, returnare a avansului sau bună plată).

AVANTAJELE ÎNCHEIERII UNEI ASIGURĂRI DE GARANŢII PRIN INTERMEDIUL CYBER LEVEL INS BROKER:

  1.  Negocieri directe cu asigurătorul pentru cele mai bune oferte.
  2. Monitorizarea portofoliului și notificări privind expirarea polițelor.
  3. Asistență în soluționarea daunelor.
Scroll to Top